קצרים

מודל חדשנות

מודל חדשנות

כבר מספר עשורים שטיפוח חדשנות הוא כמעט הגדרת זהות בתרבות הישראלית. בתחילה יצרנו מודל ייעודי לטיפוח חדשנות בתחומי האלקטרוניקה והתוכנה.

טיפוח חדשנות בתחומי איכות הסביבה והגנה עליה, כמו גם חדשנות בתחומי הקיימות, מזמין מודל ייעודי על מנת למקסם את המהירות ואת סיכויי ההצלחה של מיזם בתחומים אלו.

קרא עוד »
לשהות

לשהות

ישנן כמה תגובות נפוצות למצבי לחץ כגון להיכנס לקיפאון, לעוות את המציאות למשהו שהיא לא, או להתחרפן. כל אחד ממצבים אלו מקטין את הסבירות למצוא המשך איכותי לאירוע שהתפתח ושזמנית נראה כאיום או כמשהו להימנע ממנו. "לא להיבהל" מאפשר להימנע ממגוון תגובות אלו ולאמץ תגובה אחרת, יעילה יותר.

קרא עוד »
בלוג פרדס קפיטל

We do what we can, we give what we have

ישנה נטייה לקשור בין מאמץ וכוונה להשיג תוצאה, לבין התוצאה שמתהווה בפועל. כמו הציפייה משחקנית שח טובה, שמהלכיה החכמים והאיכותיים יניבו מצב של "מט" לטובתה בסוף המשחק. אך לא כך הם הדברים. גם בלי שמכניסים לחשבון את התכניות הפרטיות של היוניברס לגבי התוצאות, מהלכים טובים ונכונים לא בהכרח מניבים "מט", כמו שלפעמים מנהלת שאינה מוכשרת במיוחד עדיין מניבה הצלחה עסקית, ולהפך.

קרא עוד »
בלוג - יונה ורולטה רוסית

יונה ורולטה רוסית

זה התחיל תמים. ארוחת צהריים שגרתית קרוב למשרד (דאון-טאון חרבין, סין). כמות המנות הייתה סבירה, כלומר שליש או חמישית מהרהבתנות שמאפיינת ארוחות אירוח בסין כשיש 'אורחים'. בקיצור, ארוחה שגרתית ואגבית בין קולגות.

קרא עוד »

גלוי ונסתר

בסרט תחת מצור 2 למנהיג של 'הרעים' יש משפט אלמוות שמבחינתו מבדיל הצלחה מפספוס: "assumptions is the mother of all fuckups", ובמילים פחות בוטות, "מה שאנחנו עדיין לא יודעים שאנחנו לא יודעים…".

קרא עוד »

הרשמה לבלוג

ד”ר יובל דוידור- מייל: [email protected]@co.il | טלפון: 054-6667753

ד”ר יובל דוידור

[email protected]@co.il

 טלפון: 054-6667753

effective incubation

מענה ראשון
הכרה בנחיצות בפלטפורמה חדשה לבצע בדיקת הנאותות של מיזם כך שאחוז החלטות ההשקעה השליליות הכוזבות, כמו גם החיוביות הכוזבות, קטנות משמעותית ביחס לתוצאות בדיקת הנאותות כיום.

מענה שני 
האופן שבו תומכים במיזמי חדשנות סביבתית לבצע את הפיתוח העסקי שלהם וכניסה לשווקים הבינלאומיים.

מענה שלישי
הנגשת מידע איכותי על שווקי היעד ומאפייני התחרות בהם.

מענה רביעי
פלטפורמה לטיפוח מקצועיות ההנהלה.

effective incubation

The first pillar is a scientific oversight ‘club’, involving most of the leading scientists in Israel dealing with environment-related sciences. 'Club' members acknowledge the need for them to work together across disciplines and synthesize interdisciplinary considerations. The purpose of this 'club' is to sieve out technical/scientific dead-ends ahead of time for pipeline candidates, and overcome unexpected technological crises for the portfolio companies (if such arise during the long-haul maturation).

The objective of the second pillar – the marketplace/commercial agency – is to provide, on a global basis, first-hand market understanding plus marketing intelligence for the fund and for portfolio companies. Members of this 'club' are companies that manufacture and sell sustainability-related products and services in global markets.

The third pillar is an international program linking government, certification and piloting bodies around the world that can expedite the introduction of new sustainability products into their respective local markets.

The fourth pillar is a tailor-made mentoring and training program designed to augment the capability of the sustainability entrepreneurs and executives in international sustainability business practices.

דילוג לתוכן