ליווי, ייעוץ ואימון אישי למנהלים

לאילו מצבים ואירועים התהליך האישי מתאים?

  • כשיש לך רצון להתפתח ניהולית מתוך הסגנון והמיומנויות האישיות שכבר קיימות אצלך.
  • צומת משמעותי (שינוי ארגוני, שינוי מיקוד עסקי, וכדומה).
  • כשיש משבר ברמה העסקית, הארגונית או הניהולית.
  • כשחסר מיקוד או בהירות לגבי כיוונך האסטרטגי.

מה המומחיות שלי?

לאחר שנים של ניסיון בניהול חברות, ליווי יזמיות והיכרות עם האקוסיסטם העסקי הישראלי והבינלאומי, יש לי יכולת הפרדה חדה בין עיקר לתפל, לאתר את 'הבאג' ולהתייחס אליו גם דרך הרציונל וגם דרך הרגש. אני רואה, שומע ומבין את הסאבטקסט מאחורי הסיפור. לסמן את המקום הכי לא מובן מאליו, נחבא בין השורות, מעין רדאר שלוקח אותנו ישר לנקודה המהותית, המאתגרת, שממנה אפשר לחקור, להוציא תובנות ולהגדיר תכנית פעולה.

מה הערך הייחודי שאני מביא לפגישות האלו?

  • יציאה מתקיעות
  • זיהוי רמזים ונקודות תורפה בסיפור הארגוני, בין אם של גורמי הבעיה המרכזיים או של אלו שנמצאים מתחת לרדאר.
  • חיבורים ממספר עולמות תוכן.
  • שילוב בין יכולת אמפטית וסבלנות בהבנת הצרכים שלך, אבל גם בהבנה של צרכי הצד שאת פועלת מולו (לקוח, קולגה, מנהל, כפוף וכו').
  • שימוש במתודות ייחודיות לקבלת החלטות שתוכלי ליישם כבר בתחילת התהליך המשותף.

מה נדרש ממך כדי להצליח בתהליך כזה?

  • סקרנות לבחון את האופן שבו את מפרשת את המציאות.
  • מוכנות לשקול לשחרר דפוסים שלא משרתים אותך יותר.
  • מוכנות לפתח מיומנויות שהיו עד כה יחסית רדומות אצלך.

ליצירת קשר

ליצירת קשר

ד”ר יובל דוידור- מייל: [email protected] | טלפון: 054-6667753 | ההדרים 13, אביחיל

ד”ר יובל דוידור

[email protected]

טלפון: 054-6667753

effective incubation

מענה ראשון
הכרה בנחיצות בפלטפורמה חדשה לבצע בדיקת הנאותות של מיזם כך שאחוז החלטות ההשקעה השליליות הכוזבות, כמו גם החיוביות הכוזבות, קטנות משמעותית ביחס לתוצאות בדיקת הנאותות כיום.

מענה שני 
האופן שבו תומכים במיזמי חדשנות סביבתית לבצע את הפיתוח העסקי שלהם וכניסה לשווקים הבינלאומיים.

מענה שלישי
הנגשת מידע איכותי על שווקי היעד ומאפייני התחרות בהם.

מענה רביעי
פלטפורמה לטיפוח מקצועיות ההנהלה.

effective incubation

The first pillar is a scientific oversight ‘club’, involving most of the leading scientists in Israel dealing with environment-related sciences. 'Club' members acknowledge the need for them to work together across disciplines and synthesize interdisciplinary considerations. The purpose of this 'club' is to sieve out technical/scientific dead-ends ahead of time for pipeline candidates, and overcome unexpected technological crises for the portfolio companies (if such arise during the long-haul maturation).

The objective of the second pillar – the marketplace/commercial agency – is to provide, on a global basis, first-hand market understanding plus marketing intelligence for the fund and for portfolio companies. Members of this 'club' are companies that manufacture and sell sustainability-related products and services in global markets.

The third pillar is an international program linking government, certification and piloting bodies around the world that can expedite the introduction of new sustainability products into their respective local markets.

The fourth pillar is a tailor-made mentoring and training program designed to augment the capability of the sustainability entrepreneurs and executives in international sustainability business practices.

דילוג לתוכן