חשיפה ותרגול שיטת ששת הממדים לקבלת החלטות!

דר' יובל דוידור

מחבר הספר "6 וזהו" על שיטת ששת הממדים בקבלת החלטות

עם הפסקה של קפה קר ונשנושים, אני מארח סדנה פתוחה לקהל הרחב לגבי מיומנויות קבלת החלטות, כיצד להכריע מהר בצמתי החלטות חשובות, וכיצד לאמן את האינטואיציה האינטליגנטית שלנו להשקיט את רעשי הרקע ולשמוע את הקול הפנימי האותנטי שלנו.

 

מאוד רלוונטי בחיינו הפרטיים ובמימוש המקצועי שלנו!

 

הסדנה תערך במרכז תאו לאומנות מעורר ההשראה www.teo.org.il 
רחוב וינגייט 168, הרצליה פיתוח (חניה בשפע).

מחיר רגיל: 220 ש"ח

הסדנה הקרובה: פברואר, פרטים נוספים בקרוב

ד"ר יובל דוידור הוא בעל תואר ראשון בהנדסת מכונות מאוניברסיטת תל אביב, תואר שני ברובוטיקה ובקרת תהליכים מאוניברסיטת לונדון ותואר דוקטור במדעי המחשב בתחום הבינה המלאכותית – אף הוא מאוניברסיטת לונדון. בעברו שימש כחבר סגל במחלקה למדעי המחשב במכון ויצמן ולימד באקדמיה בתחומי הניהול והיזמות.

ד"ר דוידור פרסם מאמרים וספרים רבים בתחומי הבינה המלאכותית והרובוטיקה. הוא הקים וניהל במשך שלושה עשורים חברות סטארט-אפ בתחומי התוכנה, התקשורת והגנת הסביבה, וסייע ליזמים ברכישת מיומנויות ניהול. ספרו האחרון "6 וזהו" יצא לאור לפני שנה ועוסק במיומנויות קבלת החלטות איכותיות ובשיטת ששת הממדים.

 

קבלת החלטות היא מיומנות יומיומית שקובעת את מידת המימוש העצמי שלנו ואת איכות חיינו. בעשרים השנים האחרונות מתפרסמים מחקרים רבים שמסבירים עד כמה פירוש המציאות שלנו לקוי; מחקרים שמוכיחים שהמוח שלנו משטה בנו, ושקבלת ההחלטות שלנו כושלת מאינספור סיבות. אבל איש אינו מציע פרקטיקה פשוטה ואוניברסלית לנטרול מרבית ההטיות הללו כך שנוכל תמיד לקבל החלטות חכמות. חכמות לנו. החלטות שנרגיש שממצות את המיטב שבנו.

שיטת ששת הממדים היא בדיוק התשובה. היא מעין מפת יציאה מהמבוך כאשר אנחנו נתקלים בדילמה ואיננו מצליחים להכריע בה. שיטת ששת הממדים מייצרת תהליך פשוט: היא מציגה שורה של שאלות, שהתשובות עליהן גורמות לנו להתחבר לקול הפנימי החכם שלנו ומשלבות בינו לבין העובדות והנתונים הרלוונטיים.

שיטת ששת הממדים עוזרת לנו להחליט מהר יותר החלטות נבונות יותר. הספר מיועד לכל מי שרוצה לשפר את תהליך קבלת ההחלטות שלו, החל במנהלים בכירים ועד לצעירים סקרנים ושאפתנים. כל מי שכבר נחשף לשיטה מעיד כי הערך המוסף הוא מיידי והרגשת הביטחון בהחלטה, כל החלטה, עולה משמעותית ונשמרת לאורך זמן.

לפרטים נוספים ורישום ישיר בווטסאפ 054-6667753

אלחנן ישר, עו"ד LLM, מנכ‭"‬ל‭ ‬חברת‭ ‬גולדן‭ ‬בי‭ ‬העוסקת‭ ‬ביזמות‭ ‬נדל‭"‬ן‭ ‬באירופה
קרא עוד
‮"‬כלי‭ ‬מדהים‭ ‬מאין‭ ‬כמוהו. השיטה‭ ‬פרקטית‭ ‬ומשלבת‭ ‬גאונות‭ ‬לצד‭ ‬פשטות.‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ גאונות‭ ‬של‭ ‬שיטה, ‬פשטות‭ ‬בביצוע..."‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬
מרב סדובסקי, מפתחת שיטות למידה
קרא עוד
‭"‬השיטה‭ ‬פשוט‭ ‬עזרה‭ ‬לי‭ ‬להתחבר‭ ‬לעצמי..."‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬
יפית נפתלי, עוסקת בחינוך, יוצרת ושחקנית
קרא עוד
‭"‬אחרי‭ ‬סשן‭ ‬אחד, קצר‭ ‬וממוקד, נוצרה‭ ‬אצלי‭ ‬בהירות‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ ‬שאפשרה‭ ‬לי‭ ‬לבצע‭ ‬את‭ ‬הפרדה‭ ‬ממקום‭ ‬נקי‭ ‬ושלם..."‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬
לוטם אלון, דירקטור ליוזמות אסטרטגיות
קרא עוד
המלצה על הסדנה שהעיפה לי את הסכך!! שעתיים של סדנה הפילו לי כמה אסימונים אחד אחרי השני, והלוואי שהרבה יותר אנשים, ובעיקר מנהלים, יחשפו אל המתודולוגיה שיובל פיתח.
דדי (דוד) לוכסמבורג, מנהל כללי ׀ לוכסמבורג תעשיות בע"מ
קרא עוד
יובל שלום, ההרצאה וההתנסות עם שיטת ששת הממדים הייתה מצוינת בתכנים ובעוררות שהיא גרמה, לי ולמשתתפים. ראית בודאי במהלך הסדנה שיצרת "חשמל חיובי" בקבוצה. לאחר הסיום, אמרתי לחברים בקבוצה שאני מרגיש ש"תפסת אותי בבלורית ומשכת מעלה - את המחשבה ואת השכל". תודה על ההזדמנות וההשכלה שהוספת. כל טוב
הקודם
הבא

לפרטים נוספים

effective incubation

מענה ראשון
הכרה בנחיצות בפלטפורמה חדשה לבצע בדיקת הנאותות של מיזם כך שאחוז החלטות ההשקעה השליליות הכוזבות, כמו גם החיוביות הכוזבות, קטנות משמעותית ביחס לתוצאות בדיקת הנאותות כיום.

מענה שני 
האופן שבו תומכים במיזמי חדשנות סביבתית לבצע את הפיתוח העסקי שלהם וכניסה לשווקים הבינלאומיים.

מענה שלישי
הנגשת מידע איכותי על שווקי היעד ומאפייני התחרות בהם.

מענה רביעי
פלטפורמה לטיפוח מקצועיות ההנהלה.

effective incubation

The first pillar is a scientific oversight ‘club’, involving most of the leading scientists in Israel dealing with environment-related sciences. 'Club' members acknowledge the need for them to work together across disciplines and synthesize interdisciplinary considerations. The purpose of this 'club' is to sieve out technical/scientific dead-ends ahead of time for pipeline candidates, and overcome unexpected technological crises for the portfolio companies (if such arise during the long-haul maturation).

The objective of the second pillar – the marketplace/commercial agency – is to provide, on a global basis, first-hand market understanding plus marketing intelligence for the fund and for portfolio companies. Members of this 'club' are companies that manufacture and sell sustainability-related products and services in global markets.

The third pillar is an international program linking government, certification and piloting bodies around the world that can expedite the introduction of new sustainability products into their respective local markets.

The fourth pillar is a tailor-made mentoring and training program designed to augment the capability of the sustainability entrepreneurs and executives in international sustainability business practices.

דילוג לתוכן