ליווי מנהלים בקבלת החלטות וניהול אסטרטגי

האתגר

ניהול וקבלת החלטות מציבים אתגרים יומיומיים. מנהלים רבים מתמודדים עם:

  • קבלת החלטות תחת לחץ ואי-ודאות
  • ניהול זמן ומשאבים במציאות דינמית
  • תקשורת מורכבת עם צוותים ובעלי עניין
  • איזון בין שיקולים עסקיים ואנושיים

המענה

דר' יובל דוידור, בעל 30 שנות ניסיון בניהול בכיר וליווי עשרות מנהלים מציע ליווי מעשי למנהלים ומתבסס על שיטת 6 הממדים המתמקדת ב:​

  • ניתוח מצבים ניהוליים מורכבים
  • פיתוח אסטרטגיות לקבלת החלטות מושכלות
  • שיפור מיומנויות תקשורת וניהול צוות
  • יישום כלים פרקטיים לניהול יעיל

התהליך

  • פגישות עבודה ממוקדות לדיון באתגרים ספציפיים
  • למידה והטמעה של כלים ניהוליים מעשיים
  • יישום הכלים בסביבת העבודה
  • מעקב ומשוב לשיפור מתמשך

תוצאות

לאחר תקופת עבודה של 3-4 חודשים, מנהלים מדווחים על שיפור מוחשי ביכולות הניהול שלהם. הם חווים ביטחון רב יותר בקבלת החלטות, מנהלים את זמנם ביעילות גבוהה יותר, ומתקשרים באופן אפקטיבי יותר עם צוותיהם. התוצאה היא ניהול מדויק ואפקטיבי יותר, המוביל לתוצאות עסקיות משופרות.

הצעד הבא

אם תרצו לשפר את יכולות הניהול שלכם באופן מעשי, מהר, מותאם, צרו קשר לשיחת היכרות. נבחן יחד כיצד שיטת ששת הממדים יכולה לתמוך בהתפתחות המקצועית שלך ולסייע בהתמודדות עם האתגרים הניהוליים.

effective incubation

מענה ראשון
הכרה בנחיצות בפלטפורמה חדשה לבצע בדיקת הנאותות של מיזם כך שאחוז החלטות ההשקעה השליליות הכוזבות, כמו גם החיוביות הכוזבות, קטנות משמעותית ביחס לתוצאות בדיקת הנאותות כיום.

מענה שני 
האופן שבו תומכים במיזמי חדשנות סביבתית לבצע את הפיתוח העסקי שלהם וכניסה לשווקים הבינלאומיים.

מענה שלישי
הנגשת מידע איכותי על שווקי היעד ומאפייני התחרות בהם.

מענה רביעי
פלטפורמה לטיפוח מקצועיות ההנהלה.

effective incubation

The first pillar is a scientific oversight ‘club’, involving most of the leading scientists in Israel dealing with environment-related sciences. 'Club' members acknowledge the need for them to work together across disciplines and synthesize interdisciplinary considerations. The purpose of this 'club' is to sieve out technical/scientific dead-ends ahead of time for pipeline candidates, and overcome unexpected technological crises for the portfolio companies (if such arise during the long-haul maturation).

The objective of the second pillar – the marketplace/commercial agency – is to provide, on a global basis, first-hand market understanding plus marketing intelligence for the fund and for portfolio companies. Members of this 'club' are companies that manufacture and sell sustainability-related products and services in global markets.

The third pillar is an international program linking government, certification and piloting bodies around the world that can expedite the introduction of new sustainability products into their respective local markets.

The fourth pillar is a tailor-made mentoring and training program designed to augment the capability of the sustainability entrepreneurs and executives in international sustainability business practices.

דילוג לתוכן