סוף פסוק

לוגו בול בפוני
בול בפוני הוא פודקסט מדויק כשמו – בול בפוני. בת-חן פרימור יוסף, עם רקע עשיר בהובלת מערכי הכשרות והדרכה, ניהול והתנהלות ארגונית, מוציאה מששת הממדים הגדרות ברורות ותוכנית פעולה כיצד שיטת ששת הממדים יכולה להעצים אותנו כיחידים ובמעגלים רחבים יותר בתהליכי קבלת החלטות רבות משתתפים.
לוגו בול בפוני

סוף פסוק – כיצד נתמודד עם דילמות מורכבות ונקבל החלטות נכונות, עם ד״ר יובל דוידור

בול בפוני הוא פודקסט מדויק כשמו – בול בפוני. בת-חן פרימור יוסף, עם רקע עשיר בהובלת מערכי הכשרות והדרכה, ניהול והתנהלות ארגונית, מוציאה מששת הממדים הגדרות ברורות ותוכנית פעולה כיצד שיטת ששת הממדים יכולה להעצים אותנו כיחידים ובמעגלים רחבים יותר בתהליכי קבלת החלטות רבות משתתפים.

מוצעים

ממד המושפעים

ממד המושפעים

משפחתו של בני, סמנכ"ל תפעול בחברת ייצור המעסיקה מאות עובדים, קנתה דירה בבניין חדש. הקבלן מאחר במסירת הדירות לרוכשים ובחוזה יש סעיף קנס על איחור מסירה. בני חבר בוועד הזמני של הרוכשים וממוקד לסגור את הפיצוי על איחור במסירת הדירה מהקבלן למשפחתו.

קרא עוד »

effective incubation

מענה ראשון
הכרה בנחיצות בפלטפורמה חדשה לבצע בדיקת הנאותות של מיזם כך שאחוז החלטות ההשקעה השליליות הכוזבות, כמו גם החיוביות הכוזבות, קטנות משמעותית ביחס לתוצאות בדיקת הנאותות כיום.

מענה שני 
האופן שבו תומכים במיזמי חדשנות סביבתית לבצע את הפיתוח העסקי שלהם וכניסה לשווקים הבינלאומיים.

מענה שלישי
הנגשת מידע איכותי על שווקי היעד ומאפייני התחרות בהם.

מענה רביעי
פלטפורמה לטיפוח מקצועיות ההנהלה.

effective incubation

The first pillar is a scientific oversight ‘club’, involving most of the leading scientists in Israel dealing with environment-related sciences. 'Club' members acknowledge the need for them to work together across disciplines and synthesize interdisciplinary considerations. The purpose of this 'club' is to sieve out technical/scientific dead-ends ahead of time for pipeline candidates, and overcome unexpected technological crises for the portfolio companies (if such arise during the long-haul maturation).

The objective of the second pillar – the marketplace/commercial agency – is to provide, on a global basis, first-hand market understanding plus marketing intelligence for the fund and for portfolio companies. Members of this 'club' are companies that manufacture and sell sustainability-related products and services in global markets.

The third pillar is an international program linking government, certification and piloting bodies around the world that can expedite the introduction of new sustainability products into their respective local markets.

The fourth pillar is a tailor-made mentoring and training program designed to augment the capability of the sustainability entrepreneurs and executives in international sustainability business practices.

דילוג לתוכן