טייס אוטומטי
וקבלת החלטות מתוך ערנות

סדנה

לדינמיקה של קבלת החלטות כ'טייס אוטומטי' יש יתרונות, אך גם חסרונות רבים ומשמעותיים הנובעים מכך שאנו לא מודעות מתי וכיצד אנו מעוותות את הבנת המציאות ובכך גם את האופן שבו נגיב.

איך התובנות בסדנה יעזרו לי במציאות ביום שאחרי?

מרתק להתחיל להבחין בקצוות הקרחון בכל סיטואציה ולהתחיל לשהות יותר בהסתובבות סביב 'קצה הקרחון' בניסיון להבחין בעוד פרטים, בעוד זוויות על הקרחון עצמו. אנשים שהשתתפו בסדנה משתפים שפתאום הם רואים עוד זוויות בסיטואציות, שבעבר לא חשבו שקיימות. זו תחושה של גדילה, של שליטה, של התפתחות ושל העצמה 'לראות' מעבר למובן מאליו.

ניתן ואפשר להכיר את מנגנון ה'אוטומט' האישי שלנו, וישנן דרכים להשתחרר ממנו. כאשר אנו מבינים ושולטים ב'טייס האוטומטי' שפועל בנו, אנו מייצרות אפשרות להיות מנהלות יותר אפקטיביות, נשים יותר יצירתיות, אותנטיות ומדויקות.
הכלים והתובנות שיחשפו בסדנה יאפשרו לכן, מנהלות, מובילות, מנהיגות ויזמיות לאבחן את ה"טייס האוטומטי" שלכן, להרחיב את גבולותיו, להשתחרר ממנו חלקית או לפחות למתן את שליטתו, ובעיקר לרכוש כלים להבנה מדויקת יותר של "מה באמת קורה"!

אלו ערכים ותובנות נועדה הסדנה לקדם?

הסדנה נועדה להציף ולחרוט בכל רמ"ח איברינו את התובנה העמוקה שתמיד אנו רואות ומודעות רק לקצה הקרחון ולא לתמונה המלאה. ל'חוק הטבע' הזה שתמיד, אבל תמיד, אנו רואות רק חלק מהמציאות, ואת החלק שרואות, לרוב מעוותות סובייקטיבית יש השלכות מרחיקות לכת על חופש התגובה ואפקטיביות ההחלטות שלנו.

למי ומתי מתאים להשתתף בסדנה?

לכל אשת מקצוע, מנהלת או אשה פרטית. ההבנה והתובנה עד כמה אין אנו רואות את מלוא המציאות היא המרכזית בכל דרך שבה ננסה להתפתח, להרחיב את היכולות שלנו ולגדול כמנהלות ומקבלות החלטות.

על אלו שאלות תענה הסדנה?

הסדנה עונה על מספר שאלות, ביניהן:

  •  מדוע ומתי אנו לא רואות את המציאות נכוחה?
  • האם יש דרכים לראות את המציאות באופן יותר מלא, אובייקטיבי ומאוזן?
  • אלו אפשרויות נפתחות בפנינו כאשר אנו מצליחות להשתחרר מעט מפירוש המציאות שהטייס האוטומטי כופה עלינו?

מה נתרגל / נבצע במהלך הסדנה?

נבחן במשותף מדוע המשתתפות בסדנה יפרשו את אותם אירועים באופן שונה אחת מהשנייה. נסתכל ביחד על פירוש המציאות ונבנה מודעות לקיומו, ואז לשחרור, מהטייס האוטומטי הטבוע בכל אחת ואחד מאיתנו. נחקור מהי מערכת ה'הפעלה האישית' וכיצד מערכת ההפעלה הזאת מאפשרת לנו להצליח בחיים, אך גם 'מסנדלת' אותנו בהחלטות.

ליצירת קשר

ליצירת קשר

ד”ר יובל דוידור- מייל: [email protected] | טלפון: 054-6667753 | ההדרים 13, אביחיל

ד”ר יובל דוידור

[email protected]

טלפון: 054-6667753

effective incubation

מענה ראשון
הכרה בנחיצות בפלטפורמה חדשה לבצע בדיקת הנאותות של מיזם כך שאחוז החלטות ההשקעה השליליות הכוזבות, כמו גם החיוביות הכוזבות, קטנות משמעותית ביחס לתוצאות בדיקת הנאותות כיום.

מענה שני 
האופן שבו תומכים במיזמי חדשנות סביבתית לבצע את הפיתוח העסקי שלהם וכניסה לשווקים הבינלאומיים.

מענה שלישי
הנגשת מידע איכותי על שווקי היעד ומאפייני התחרות בהם.

מענה רביעי
פלטפורמה לטיפוח מקצועיות ההנהלה.

effective incubation

The first pillar is a scientific oversight ‘club’, involving most of the leading scientists in Israel dealing with environment-related sciences. 'Club' members acknowledge the need for them to work together across disciplines and synthesize interdisciplinary considerations. The purpose of this 'club' is to sieve out technical/scientific dead-ends ahead of time for pipeline candidates, and overcome unexpected technological crises for the portfolio companies (if such arise during the long-haul maturation).

The objective of the second pillar – the marketplace/commercial agency – is to provide, on a global basis, first-hand market understanding plus marketing intelligence for the fund and for portfolio companies. Members of this 'club' are companies that manufacture and sell sustainability-related products and services in global markets.

The third pillar is an international program linking government, certification and piloting bodies around the world that can expedite the introduction of new sustainability products into their respective local markets.

The fourth pillar is a tailor-made mentoring and training program designed to augment the capability of the sustainability entrepreneurs and executives in international sustainability business practices.

דילוג לתוכן